3 Temmuz 2007 Salı

Yusuf Harputlu - Yaralı Klibi

18 yorum:

Adsız dedi ki...

yıllardan beri ismini bildiğim fakat göz önünde ve ön planda olmayan bir sanatçı...son albümüyle ilgilide le le parçası harbiden dinlediğim en güsel parça lardan başarılarının devamını dilerim...bence birasda modern slow müziğe yönelik çalışmalar yaparsa eğer gelecekte çok daha geniş bir kitleye ulaşabilir...

Unknown dedi ki...

YUSUF HARPUTLU KELİMESINID UYDUĞUMDA EN ÇOK TANIŞMAK İSTEDİĞİM İNSANLAR KATAGORİSİNDE İLK SIRADA OLURDA ONLA TANIŞABİLME ŞEREFINE EREBILIRSEM ONUR DUYARIM

Adsız dedi ki...

yusuf sana hastayım ya er ya da geç ulaşcam sana bana bi fırsat var ne olur _?
psikobaby_77@hotmail.com
bu benim adresim
_Giresun GüseLii__

Adsız dedi ki...

selam yusuf asi vartolu seni çok seviyor

Adsız dedi ki...

Yusuf seni cok seviyorum hemde delircesine sen bile inanamazsinn ne kadar cook sevdigimi ama sen starsin bense siradan bi insan gerci allah isterse hersey olur sende istesen tabiki olur ben senin dürüstlügünü cok sevdim cok gercekcisin sende yalan yokk cana yakinsinn cok sevdim ya ne bilimm uff acayip depresiyondayim inan okuluma bile kafam calismiyor artik ya her an aklima geliyorsun bagzen imkansiz diyorum bagzen bir umut var ama bilmiyorum bence olmazz keske olsaaa ama nerdeeee ya cirkin de degilim seni mutlu da ederdimm neysee umarimm bir sevdigin yoktur hayatinda biride yokmus ama degisebilir biliyorum EZ TE PIIIIIIIIIIIR HEZDIKIM....(K)(L)DILEMIN KETITE TE

Adsız dedi ki...

ABLAM SANA DELİLER GİBİ AŞIK ANLADINMI HARPUTLU

Adsız dedi ki...

seni dinlemekten zevk alıyorum...gülüşün çok güzel sana başarılar diliyorum

Adsız dedi ki...

gülüşün çok güzel ya...ayrıca seni dinlemekten zevk alıyorum başarılarrrr...PINAR

Adsız dedi ki...

YUSUF HARPUTLU BEN SENİN HAYRANIM KLİBİN ÇIKSIN DİYE TV KUMANDASININ HAKIMİYİM GÖLERİNİN HARANIYIM SESİNE İSE MUHTACIM VANLIYIM HEŞERİ SAYILIRIZ . ANTALYADA OTURUYORUM

SENA BAYILIYORUM artı ANNENDE HAYRANIN

Adsız dedi ki...

SENİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

yusuf abi seni çok seviyoruz:: kızlar msn adresim:::::nadir_efsane@hotmail.com kızlar msn alın

Adsız dedi ki...

gene ben hayranın buraya yazan lar ben çok seviyorum diyorlar ama yalan çunki seni benden başka kimse sevemez yazıyı okudugunda yeni klibinde gözkırp ben anlarım tamam mı anna kız senın hayranızız yeni klıbini dört gözle ve göz kırpma nı da tabi abimsin herzaman abim kadar senide seviyorum .gülüşüne ve gözlerinin hayranıyım . msn yi verirdim ama kimlerin alacagını bilmedigim için vermicem yeni klibinde gözünü kırp lüfen SENİ SEVİYORUM HARPUTLU(gönül) KİB

Adsız dedi ki...

AŞKIM BENİM NASILSIN BAKİM BUGÜN HI TATLI BELAM BENİM SEVDİĞİM ÇOK HARİKASIN SEN BİRTANEM KLİPLERİN ÇOK GÜZEL DEVAM ET BİTANEM SANA YAKIŞIYOR GÜLÜM BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM ŞEKERİM BEN SENİ DELİCESİNE SEVİYORUM YA OF AŞIK OLMAK NEKADAR ZORMUŞ TATLIM YA SANA AŞIĞIM AŞIK

Adsız dedi ki...

merhaba yusuf abi ben elazıg tan dogan suan itb dayım seni cok merak ediyom senin hayranlarından biriyim senle sogpett etmek istiyom beni msn nene yüklüye bilirmisin militan_awesta

*_*

Adsız dedi ki...

yusuf abi yeni klibi ne zaman çekiyon:P

hızlı reco dedi ki...

yusuf abi türkülerin çok güzel ama nolur türkülerden vazgeçme pop slayt gibi parçalar söyleme lütfen biz seni türklerle tanıdık

Adsız dedi ki...

slm yusuf abi bi harikasın ben ank can s.c.s kıb

Adsız dedi ki...

bir yarim olsun isterdim gözleri yeşil...h.lewent'in sewenler ağlarmış adlı parçasını(her nekadar tarzları tutmasa da)sewgili yusuf harputlu'ya ithaf ediyorum.