3 Temmuz 2007 Salı

Yusuf Harputlu - Lele Klibi

67 yorum:

Adsız dedi ki...

sen cok guzel bir sarkıcısın senin hayranınım

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş tebrik ederim


vede seni çok seviyoruz hemde ailece

Adsız dedi ki...

yusuf seni çokkkkk amaaa çok seviyorum yaaa çok tatlısın

Adsız dedi ki...

walla şunu sölemeliyim ki kimse yusuf harputlu'yu annem kadar sewemez.tvt de sürekli lele klibi ni yayınlıyorlar annem koşa koşa gelio kumandayla tv nin sesini açıo.klip bittikten sonra da ablamla bana kızıo şöle yakışıklı
birini bulamadınız gitti dio. aradan 2 dk geçmeden tvt nin yapımcılarına kızmaya başlıo nie yusufumu koymuolar die.bence hiç bi insan yusuf harputlu'yu annem kadar sewemez .sizce? :D

Adsız dedi ki...

bence kimse yusuf harputlu'yu annem kadar sewemez.tvt de sürekli le le klibini yayınlıolar.annem yusuf'un sesini duyar duymaz kumandayı alıp tv nin sesini sonuna kadar açıo.parça bittikten sonra ablamla bana nie şöle yakışıklı birin bulup ta ewlenmionuz die kızıo.aradan belli bi süre geçtik ten sonra tv karşısına geçip yusufumun klibini nie yayınlamıolar die sitem etmeye başlıo.sizce yusuf harputlu'yu annem kadar seven başka biri war mıdır? bence yok :D

Adsız dedi ki...

mrb ben berfin kliplerin çok güzel yengem ve abim kliplerini çok izliyoruz ve bir tane arkadaşım var sana çok hayran seni seviyoruz daha çok başarılı olmanı dileriz umarım okursun allaha emanet

Adsız dedi ki...

kızlar yusuf harputlunu msn adresi war bende isteyene werebilirim.şaka yapmıyorum ona göre

Adsız dedi ki...

ben mersin üniversitesi fen-edebiyat fakültesi öğrencilerinden özlem yusuf seni kimse benim kadar sevemez sana aşığım seni tv de gördüğüm zaman dersi bırakıp sana odaklanıyorum ve çoook yakışıklısın beni her halinle etkiliyorsun öptüm seni

Adsız dedi ki...

ben mersin üniversitesi fen-edebiyat fakültesi öğrencilerinden özlem yusuf seni kimse benim kadar sevemez sana aşığım seni tv de gördüğüm zaman dersi bırakıp sana odaklanıyorum ve çoook yakışıklısın beni her halinle etkiliyorsun öptüm seni

Adsız dedi ki...

selam ben mardinli nesibe yusuf okadar yakışıklısınki sana doyamıyorum. şarkılarını ve seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk seviyorum benimle evlenirmisin ben 18 yaşıma daha yeni girdim hadi öptüm yusuf

Adsız dedi ki...

Bu albümü yapariken hiç düşünmedinmi belki sevenler dinler diye.Şimdi türkülerini dinleyerek sevenler dahada gam yüklü seviyorumları dahada arttı.
Teşekkürler sana sözümüz dilimiz sevimiz olduğun için.Yolun açık olsun.

Unknown dedi ki...

yusuf harputlu yüreğimin korunu alevlendirdin yüreğim şimdi daha bi acıyo ama gözlerim şimdi neden ağladığını daha iyi biliyor allah yolunu açık etsin........

Unknown dedi ki...

yüreğimin korunu alevlendirdin bu parçanla yüreğim daha bir acıdı ama gözlerimin ağlaması anlam kazandı allah yolunu açık etsin yusuf harputlu

Adsız dedi ki...

yusuf bey şarkılarınızı çok beğeniyorum hatta bu hayranlık bayağı değişik duygulara dönüştü bende..bir fırsat istiyorum senle tanışmak için:(
kuzen aslı canım bana msn si verirmisin eğer gerçekten arsa bak benim adresim psikobaby_77@hotmail.com bekliorum __giresun güzeLi__

Adsız dedi ki...

yusuff sana aşığım allah canımı alsın ki..arkadaşlar msn adresi falan olan varmı ne olurr ona ulaşmam gerek
__giresun güseLi__

Adsız dedi ki...

yusuf bey seni çok seviyorum hele lele şarkına bayılıyorum allah yolunu acık etsin seni seviyorum k.i.b

Adsız dedi ki...

ben sizi dinlediğimden beri sevgilimi kıskanıyorum

Adsız dedi ki...

mrb ben mutlu bu güne kadar hangi şarkıyı beğenip bu bomba etkisi yaratacak dediysem hepsi tutmuştur ama tek bu türküde(le le) yanıldım. Acaba nerede hata yaptığını yada nasıl bir yol islediğini bilmiyorum ama bu türkü çok güzel ve benim için çok özel başarılar diliyorum...

Adsız dedi ki...

ben serhat yardımcı yusuf harputlu seni çok seviyorum lele klibinde o atla gelişin hele çok güzel arabeskin genç kralısın

Adsız dedi ki...

abi ben serhat seni çok seviyporum arabeskin genç kralısın

Adsız dedi ki...

ben serhat seni çok seviyorum sen arabeskin genç kralısın

Adsız dedi ki...

slm ben serhat yardımcı 14 yaşındayım yusuf abi senin şarkılarını çok dinliyorum seni tanımadan önce hiç sanatçı olmak istemiyordum ama seni tanıdıktan sonra hele lele şarkını dinledikten sonra hep sanatçı olmak istedim geçen sene okulumuza gelen orkestradaki saz çalan abi bana leleyi söylettirmiştio gün bugündür okulda hep bana harputlu diyorlar maç ederken bile harputlu diye tezavrat ediyorlar abi bende senin gibi arabeskin genç değil ama küçük kralı olmak istiyorum abi inan bana ama senin en büyük en büyük hayranın benimseni çok seviyorum işallah dahada yükselirsin sonsuz saygılarımla seni seviyorum abi güle güle daha başarılı ol

Adsız dedi ki...

serhat_ali_54@hotmail.com benim msn nem yusuf abi urfalı kardeşin serhatı kırma kaydette senle konuşalım abi

Adsız dedi ki...

MRH MİLLET YUSUFU HİÇ KİMSE BENİM KADAR SEVMİYOR. O BENİM AŞKIM BEN ONA KURBAN OLİYİM DİYORUM. SİZDE DİYORMUSUNUZ BEN ONU HEP TAKİP EDİYORUM ANLAYACAĞINIZ.... EN BÜYÜK HAYRANI BENİM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM YAZAN..HARPUT HAYRANI

Adsız dedi ki...

senn gibi ses yokk abii allahna kurbnn ...lele vee gönl derdmm beni bitiroo abiimmm ....imparator tatlıses deiğill:HARPUTLUDUR

Adsız dedi ki...

sesiniz çok güzel sizi ekranlarda daha çok görmek istiyoruz.simsek_huso_27@hotmail.com

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyoruz.Sizi ekranlarda görmaek istiyoruz.şanverdi ailesi.simsek_huso_27@hotmail.com

NİGAR dedi ki...

HADİYİN ORDAN EN BÜYÜK HAYRANI BENİM YUSUFTA BİLİYOR ZATEN:d:dÇATLAYIN PATLAYIN KISKANÇLIKTAN:d:d

NİGAR dedi ki...

geç değil be sevdiğim
sen deli ben divaneyim
keşke demeden herşeye
seni bulabilir miyim?

seni çoooook seviyorum...

NİGAR dedi ki...

seni çok seviyorum yusuf..başarılarının devamını diliyorum

ülkiye...

NİGAR dedi ki...

seni çok seviyorum yusuf..başarılarının devamını diliyorum

ülkiye...

NİGAR dedi ki...

seni çok seviyorum yusuf..başarılarının devamını diliyorum

ülkiye...

Adsız dedi ki...

yusuf harputlu seni çok seviyoruz ferman abimide aynı şekilde onun şarkıları süpeeeeeeerrr zaten son kaset onun ama ferman abi seninde kasetini bekliyorum seni çok seviyorum abi yengeye slm lar gülay a da kendinize iyi bakın hepinizi öpüyorum...

Adsız dedi ki...

slm ben hasret yusuf abi seni çok seviyoruz senin sevmeyenler ölsun msn adresimi veriyom kızlar konuşuruz nadir_efsane@hotmail.com

Adsız dedi ki...

SENİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

SENİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

harika bir parça gerekten acaba bestesi kime ait

Adsız dedi ki...

hakkı bulut'a ait yardımcı olduysak sevindik yusuf yeni klibini dört gözle bekliyoruz kib

Adsız dedi ki...

SENİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

KLİBİNİ BEKLİYORUZ

Adsız dedi ki...

slm çok güzel şarkı ya bukadarmı yakışıklı olunur bi insan gülüşün beni yiyiyor AŞIĞIMMMM SANA YUSUFFFFFFFFFF seni kıskanıyorum herkestewn yusuf harputlu hakkında bilgi vermek isteyenler:
ozge_irem_rock@hotmail.com ulaşabilirsiniz:D:D:D

Adsız dedi ki...

yusuf abi senin hayranınım senin yeniklibini 4 gözle bekliyoruz .gözlrin beni bitiriyor seninle tanışmak istiyorum . VANLIYIM ADIM GİBİ ŞANLIYEM roj baş yazımı okuduysan yeni klibinde bana göz kırp seninin hayranınım KİB antalyada oturuyorum buraya döşemealtı belediyesinin düzellrdigi yaz şenliklerine gelmeni 4gözle bekliyorum KİB YUSUF ABİ.

Adsız dedi ki...

slm yusuf ben senın son leleye cekdin kılepde oynadım bu kıskanıyorum şarkın ve kilibinde cok güzel başarılarının devamını dilerim sekan

Adsız dedi ki...

SENI OZLUYORM

Adsız dedi ki...

önemli olan kimsenin aşık olmadığına aşık olmaktır

Adsız dedi ki...

bu kız belkide tekrar yitirmekten öylesine sevdiği halde onun yanında olmamaktan yada şu utangaçlığını yenemeyip aşkını ona anlatmaktan korkuyor belkide önündeki engelleri aşamayıp şu dünyadan çekip gitmekten korkuyor

Adsız dedi ki...

önemli olan kimsenin aşık olmadığına aşık olabilmektir

Adsız dedi ki...

bende senı ole sevıyorum kı assagım sana senı yakından tanıyan dayının selahattının tanıdıgıyım ona soylıyım senı bana ayarlasınn her gece yolunu gozledım benı ona sorarsan tanırr haberını beklıyorum senı gızzlıden takıp edıyorumm habermı dayına ulastaı bana ulass....beklıyorum

Adsız dedi ki...

selam ben muştan muhammet seni çok seviyorum sadece şarkılarını dinliyorum muştaki konserin muhteşem bir konserdi

Adsız dedi ki...

ben muştan muhammet yusuf harpulu seni çok seviyorum mutaki konserin çok begendim ben sadece senin şarkılarını dinliyorum

Adsız dedi ki...

yusuf bey kardeşim bende seni sevenlerdenim efendi ve çalışkan olduğun için ve çirkin haberlerin olmadığı için le le yi belki defalarca izliyorum sesinde çok güzel samimi bir insansın.sakın birlik ve beraberliğimize göz diken düşüncelere alet olma ablacım seni ve ogüzel şarkılarını hep görmek isterim sana inanıyorum ve evlat gibide seviyorum

Adsız dedi ki...

ya kızlar bulduysanınz msn adresını yollayın hadı bakayım benım msn adresınde buuuuuu yalniz.kurt.22@hotmail.com tmmm bu arada süper yusuf abım ya şarkılarına bayılıyorummm aeo kib byy

Adsız dedi ki...

yusuf harputlu senı çok sevıyomm şarkılarnı dınlıyomm ..bu arada arkadaslar yusufun nerede sahne aldığınıbılıyorum.msn adresim:f_a_t_m_a_739@hotmail.com eklerseniz yusuf harputlu hakkında bilgiler alabilirsiniz ve verebilirsiniz

Adsız dedi ki...

selam ysuf abi seni benim kadar sewen yoktur diyorum lele sarkın ile içimi yakıyosun 100 yılda bir anca böle sarkı diyorum süpersin yeni kaset bekliyoruz birde artı diiz çeksen yani...

nazenin dedi ki...

slm yusuf ben seni çokkkkkkkkk seviom ne olur beni ekle

ceylan dedi ki...

herşeyin en iyisine layiksin canım

Adsız dedi ki...

yusufff abiii 1 numarasınn süpersnn diyeblrmmm seni cokkk ama cokkkkkkkkkkk sewiyormmmm hayranlarından birisiyimm ölürümmm sana ben yaaaaaaaa:(:( sarkılarınnnnnnnn süperrrrrrr seni cokk sewiyormmmm

Adsız dedi ki...

askımsınnn sen benımmmmmmmmm yaaaaaaaaaaaaaaaaa bnmm sniii sewdgimmm kadar kımse seniii sewmezz ona göreeeeeee heeeeeeeee ya sarkılarınn süperr bn melek adıyamanlıyımmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

kadir dediki
16 yaşındayım hayata senin şarkılarınla başladım YUSUF abi

Adsız dedi ki...

kadir dediki
16 yaşındayım hayata senin şarkılarınla başladım YUSUF abi

Adsız dedi ki...

kadir dediki
16 yaşındayım hayata senin şarkılarınla başladım YUSUF abi

Adsız dedi ki...

yusuf abi seni çok ama çok seviyorum senin hayranınım seninle tanışmak istiyom ama seni bulamıyorum ne olr abi benim msn neye yolla cvp servan_basab@hotmail.com bekliyom abi senin tüm şarkılarını kaydetmişim beynime ben hakkari-yüksekova-ovaiçili şervan senin hayranın

Adsız dedi ki...

seni çokkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...!

Adsız dedi ki...

=>seni çokkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmm...!şarkılarına baylyorum süpersn:)

Adsız dedi ki...

ben mardinli Ayten YUSUF HARPUTLUYU çoooook seviyorum çok yakışıklı başarıların devamını diliyorum

Adsız dedi ki...

ben Mardin-Midyatlı Ayten YUSUF HARPUTLU seni çok seviyorum çok yakışıklısın Mardin e bekleriz bütün şarkıların güzel LE LE veAĞLAMA GÖZLERİMİ çok seviyorum.Başarıların devamını diliyorum

Adsız dedi ki...

kuzen aslı demis ki Yusuf Harputlu'nun msn adresi var demis gercekten dogru mu? Yani yalan degil deme? Sevgilerimle Gokce, Hollanda'dan.