28 Şubat 2008 Perşembe

Yusuf Harputlu Konseri

47 yorum:

bora dedi ki...

Merhabalar Yusuf HARPUTLU,
Sizin okumanızı istediğimiz besteler var elimizde.Besteler süper,eminim tarzınıza yakışacak besteler,Besteleri size nasıl ulaştırabilirim?
Konuyla ilgili yardımlarınızı rica ederim.
Saygılarımla,
Bora ALBAYRAK.
Bora656@hotmail.com

SENAY dedi ki...

Yusuf konserlerine cok gelmek istiyorum ama tarihlerini bilmiyorum

Adsız dedi ki...

neden cevap alamıyorum?

yunuss dedi ki...

selam ben urfadan ali seni çok seven tapan biriyim,inan abartmıyorum,hele bir şarkın var bayılıyorum,ağlama gözlerim boşa,24 saat dinlesem bıkmam lütfen benimle irtibat kur,m_yunus_@hotmail.com,

yunuss dedi ki...

seni çok seviyorum ben yunuss

Adsız dedi ki...

merhaba yusuf bey ben sizin fanatik hayranınız ebru.sahne aldığınız herleri öğrenmek istiyorum,sizinle tanışmak çok istiyoruz.istanbulda sahne aldığınız yerleri msj olarak iletebilirseniz çok mutlu olurum.lütfen bana dönermisiniz:))

Adsız dedi ki...

konserleri süper yaa, ama reklamlar zayif, tarihleri bu sayfada yayinliyamazmisiniz, tskler

Adsız dedi ki...

bayiliyorum bu cocuga yaa,ama o beni tanimiyor bile

Adsız dedi ki...

ı




selam ben urfadan tülay seni çok merak ediyorum hele senin o şarkılarına bayılıyorum lele kıskanıyorum yenilmedim keke sen ağlama hepsi süper


biz seni çok


seviyoruz lütfen urfayada gel konser ver
seni seviyoruz lütfen urfaya gel konserlerine gelmek istiyorum

kirlisakall dedi ki...

Merhaba yusuf kardeşim ağrıdan ismail bora kardeşim gibi bende söz yazıyorum ve okumanı istediğim bir iki eser var senin bir çalışanın cevdet bey ile irtibata gectim fakat sana ulaşmak istedim oda yardımcı olmadı bana ulaşırsan sevınırım saygılar ismail ozan2001_@hotmail.cım

kirlisakall dedi ki...

Merhaba yusuf kardeşim ağrıdan ismail bora kardeşim gibi bende söz yazıyorum ve okumanı istediğim bir iki eser var senin bir çalışanın cevdet bey ile irtibata gectim fakat sana ulaşmak istedim oda yardımcı olmadı bana ulaşırsan sevınırım saygılar ismail ozan2001_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hepimiz yusufun konserlerine gidecegiz ama hic bir yerden bilgi alamiyoruz ya...bu neyki böyle....
kim bize konser tarihlerini diyebilirki...

ecenoyan dedi ki...

merhaba yusuf harputlu ben adıyamndan ece size yazmamın sebebi annemdir annemin size aşırı derecede bi hayranlığı var çok beğeniyor rica etsem bi şekilde msjıma karşılık veriniz mail adresimi bırakayım gerisi size kalmış ilgisiz kalmazsanız sevinirim
eceno_@hotmail.com

ecenoyan dedi ki...

merhaba yusuf harputlu ben adıyamndan ece size yazmamın sebebi annemdir annemin size aşırı derecede bi hayranlığı var çok beğeniyor rica etsem bi şekilde msjıma karşılık veriniz mail adresimi bırakayım gerisi size kalmış ilgisiz kalmazsanız sevinirim
eceno_@hotmail.com

ecenoyan dedi ki...

merhaba yusuf harputlu ben adıyamndan ece size yazmamın sebebi annemdir annemin size aşırı derecede bi hayranlığı var çok beğeniyor rica etsem bi şekilde msjıma karşılık veriniz mail adresimi bırakayım gerisi size kalmış ilgisiz kalmazsanız sevinirim
eceno_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhabalar yusuf harputlu sizi çooooooooooooooooooook seviyorum en büyük hayranınız sizinle tanışmak istiyorum

Adsız dedi ki...

slm yusuf HARPUTLU.SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYOROS < AMARIM HAKARİ Y.OVA DA KUNSER VERCEKSİN ÇÜNKİ Y.OVA LI KIZLAR HEPSİ SİZİN HAYRANLARNIS BAYYYYYYYY ARAS_KARA_1987@

ŞİVAN

Adsız dedi ki...

slm yusuf HARPUTLU.SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYOROS < AMARIM HAKARİ Y.OVA DA KUNSER VERCEKSİN ÇÜNKİ Y.OVA LI KIZLAR HEPSİ SİZİN HAYRANLARNIS BAYYYYYYYY ARAS_KARA_1987@

ŞİVAN

nazlı dedi ki...

yusuf bey sizi çok seviyorum sevipte kavuşamadığım aşkıma çok benziyosunuz ben nazlı

Adsız dedi ki...

merhaba yusuf bey sizinle acilen görüşmem lazım bunu ne zaman okursunuz bilmem ama gercekten çok önemli size ulaşabileceğimiz bir not bırakın. site hergün kontrol edilecektir

Adsız dedi ki...

slm abicim ben senin en büyük hayranlarından biriyim mardinden kick boxçu can bütün parçaların muhteşem sen ise süpersin seviyorum seni ALLAH.a emanet ol

Adsız dedi ki...

slm yusuf harputlu bugun kanal 7 deki pirograminizi izledim orda bi konseriniz hakinda konustunuz elagzig ve cevre ilerden konustunuz ama diyarbakirdan hic bahsetmediniz ben almanyada yasiyorum ama diyarbakirliyim sizin acaba diyarbakirla aci bianiniz vardi diye konusmadiniz cok merak ediyorum.sanat hayatinizda basarilar dilerim.

Adsız dedi ki...

yusuf umarım bu yazım sana iletilir senınle baslayıpta bitmeyen hesabım var umarım istanbulda ki konserinde seni yakalarım senın numaranı bir türlü bulamıyorum ama senınle cok hesabım var cok sen bir .................... sın bunu bil seni istanbulda beklicem yada kıbrısa evine gelecem yakında

tuğçe dedi ki...

seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum yusufummmmmmmmmmm herşeyim bal böcegim



birtanem seni çok seviyom

Adsız dedi ki...

slm yusuf harputlu gece gunduz hayalimde sen varsin lele lele sen varsin (gercek ama) senii coook seviyorum ben fr de kaliyorum senin bi konserine gelmistim almanyada fotograf da cekmistim ..bende ELAZIG (karakocanliyim)seninle tanismayi coook isteriimm mumkunmu bilmiyorum belkide sen bu yazilari okumuyorsun bile Ama yinede sansimi deneyeyim insallah okursuun .. gizlii-yaramm@hotmail.com

Adsız dedi ki...

kimse yusuf harputlu kadaaar guzel soyleyemeeezz superrr soyluyoo onuu coooook seviyoruuummm

Adsız dedi ki...

supersiiiiin sen

Adsız dedi ki...

selam seni çok seviyom yusuf milet beni aramak istiyen arıya bilir ben gülşen 05436967509

Adsız dedi ki...

yusuf seni çok seviyorum sevgilin varmı acaba varsada onu bırak benimle evvlen seni benden daha çok kimse sevemez

köylügüzeliümmü dedi ki...

slm yusuf seni çoooooooooooook seviyorum sana aşığım sana msn adresimi verecem bekliyorum ne olur cevap yaz papatya_seviyor@windowslive.com

köylügüzeliümmü dedi ki...

slm yusuf seni çoook seviyorm sana msn adresimi vercem ne olur cevap bekliyorm papatya_seviyor@windowslive.com

Adsız dedi ki...

MERHABALAR YUSUF BABA

Adsız dedi ki...

slm yusuf abi ben sizin büyük bir hayranınızım ve size ulaşmak istiyorum pilot_3447@hotmail.com lütfen ekleyin

Adsız dedi ki...

merhaba yusuf ben fransadan durdane seni cok severim.

Adsız dedi ki...

Selam Yusuf ben Durdane seninle tanismak isterim melisa_k@hot.fr ben Fransadan Durdane.

muhammet dedi ki...

slm yusuf abi seni çok seviyorum senin en büyük hayranınım

Adsız dedi ki...

ben ne ağa nede beyin oğlu değilim çocukluğum fakirlik yoklukla geçti mektep okumadım ama cahil değilim ben mehmet ağrı doğubeyazıt.lıyım yenilmedim keke albumun super su an maltepedeyim yusuf harputlu sizi çok seviyorum.bende sanaatçı olmak istiyorum bir kaç kere sahneye çıktım çok beğenildim ama benden unurumu çalmaya kalktılar bu nedenden dolayı olamadım 05346733559 y 19

Adsız dedi ki...

ben ne ağa nede beyin oğlu değilim çocukluğum fakirlik yoklukla geçti mektep okumadım ama cahil değilim ben mehmet ağrı doğubeyazıt.lıyım yenilmedim keke albumun super su an maltepedeyim yusuf harputlu sizi çok seviyorum.bende sanaatçı olmak istiyorum bir kaç kere sahneye çıktım çok beğenildim ama benden unurumu çalmaya kalktılar bu nedenden dolayı olamadım 05346733559 y 19

Adsız dedi ki...

yusuf harputlunun 19,01,2009 da nerde konzeri var onu ögrenmek istiyom lütfen bir cevap yazin??

muhammet dedi ki...

slm yusuf abi serdemle herdem programında tam anlamıyla harikaydın seni çok seiyorum seni konserde canlı gördüğüm içinde çok şaslıyım

tülin dedi ki...

yusufcum cuma günü çok güzel eğlendirdin türkü barda ben tülin beni aramanı bekliyorum

Adsız dedi ki...

slm yusuf ben eda senı cok sevıyorum ve antalyaya gelmenı ıstıyorum en kısa zamanda kıb by by

Adsız dedi ki...

merhaba yusufharputlu ben d.bakırdan seni çookkkk seviyorum.şarkılarınıda çok beğeniyorum başarılarının devamını dilerim.

kadriye dedi ki...

seni çok seviyorum ondan dolayı msn adresımı ılk kez bir erkege verıyorum o şanslı kişide sensin bitanem benim yusufum msn adresim:kadriye08@windowslive.com

Adsız dedi ki...

aşk çemberi yanı yorsa eğer o çemberin içinde ben de varım gerçek bir sitede ve gerçek oğlanla tabi sohbet etmek isterim

Adsız dedi ki...

ysuf abi gibi birini bu zamanda bulmak çok xd bence

sedat dedi ki...

slm yusuf abi nasılsın seni çok seviyorum engin nurşani gibi sana kendi yazdığım bazı bestelerimi vermek istiyorum sende kabul edersen tabi msnnem adresim kader_yollu@hotmail.com bekliyorum