31 Aralık 2007 Pazartesi

Yusuf Harputlu - Kıskanıyorum / Video Klip

52 yorum:

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum yusuf harputlu bu şarkıyıda çok güzel söylemişsin henüz 3 yaşında bir kardeşim var seni ondan bile kıskanıyorum yusuf harputlu

Adsız dedi ki...

nedıyımkı yaaa klıp mukemmel sözler mukemmel çok başarılısın

Adsız dedi ki...

senı,cok.beyenıyom







dogandaksın

Adsız dedi ki...

slm kardaş agzına yüregine sağlık vallahi kıskanıyorum şarkısını çok güzel okumuşsun k.i.b. aha unutmadan mersinde konserin yokmu hemen bekliyoruz

Adsız dedi ki...

slm geleceğin imparatoru ben emrah 19 yaşındayım kars(sarıkamışta) oturuyorum bence kralsın seni gerçekten kıskananlar vardır herhalde ben şimdi manisadayım seni kendi memleketimizede bekleriz başarılarının devamını dilerim k.i.b.hoşçakal

Adsız dedi ki...

seni çooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

seni cook begeniyorum cok ama cok yakisiklisin en cok gozlerini saclarini bide gulusunu aslinda herseyini begeniyorum

Adsız dedi ki...

seni cok seviyorum cok ama cok yakisiklisin en cok saclarini gozlerini gulusunu aslinda heryerini begeniyorum sarkilainda supeer

Adsız dedi ki...

çok güzel gülüyorsun sana bakınca ölüyorum süper birisin..sesin gözlerin hele o gülüşün süer her şarkını beğenerek dinliyorum...SENİ ÇOK SEVİYORUM...seni her gördüğümde televizyonun içine giriyorum walla...İŞİMİ FLN HERŞEYİMİ BIRAKIP seni izliyourm sen gülünce bende gülüyorum...çok yakışıklıısın..ama resimlerini bulamıyorum yardım cı olun AŞKIMMMMMMMMMM YUSUFF

Adsız dedi ki...

SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK TATLI VE YAKIŞIKLISIN YA RESİMLERİN NERDE SEN BİR NUMARASIN İSMAİL YK NEKİ SEN DAİMA 1 NUMARASIN YUSUF SENİNLE KONUŞMAK İSTİYORUM TELEFON NUMURAN VARSA can-2023@hotmail.com buraya bırak lütfen süpersin güzel gözlüm

Adsız dedi ki...

ben 16 yasındayım senin kılipteki gülüsüne bayılıyorum tek kelımeyle harikasın

Adsız dedi ki...

sen cok yausuklusun seni cog begeniyrim bacıma alacam seni ok too

Adsız dedi ki...

slm ben serdar çok harikasın

Gulser dedi ki...

seni cok seviyorum kralsin, supersin yaskisiklisin, londra'da yasiyorum ne zaman konser vermeyi dusunuyorsun buralara gel de hayranlarini sevindir.
seni hic kacirmadan butun tv'lerde takip ediyorum lutfen bana bir selam gonder...
Gulser Ozcelik

Tuana dedi ki...

pazar günki konseriniz bir harikaydi

Adsız dedi ki...

seni çoooooooooooook begeniyorum ben seni herkesden kıskanıyorum seni çooook seviyorum sevgilerimi yoluyorum kendine iyi bak

Adsız dedi ki...

Mrb yusuf senin klibini görünce tv sesini sona kadar açiyorum.hele o gülüsün bayiliyorum sna yha.cok yakisiklsin bide sölemeden gecemem yani. kiskaniyorum seni.Ne güzel gülüyosn sen öle.senden yeni klip bklyrum.K.i.b.(gizli hayranin)öptm

Adsız dedi ki...

supersin nedeyım kıskannıyorum senı abı yaw

Adsız dedi ki...

slm YUSUF ben HAYMANALI 15yaşındayım seni çok sevdiğim birisine benzetiyorum ikinizde canımsınız ama sen BİTANESİN haa bi de resimlerini bulamıyorum
G-Ü-L-Ü-M-gülüşüne hayranım bi de gözlerine gülüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüümmm
-SİNEM-

Adsız dedi ki...

slm YUSUF ben HAYMANALI 15yaşındayım seni çok sevdiğim birisine benzetiyorum ikinizde canımsınız ama sen BİTANESİN haa bi de resimlerini bulamıyorum
G-Ü-L-Ü-M-gülüşüne hayranım bi de gözlerine gülüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüümmm
-SİNEM-

Adsız dedi ki...

slm abı ben can sesın cok mukemmel ben kebabçı cavusta calışıyordum oraya gelıyormussun bekledım ama gelmedın orda fotografların var tek kelımeyle mukemmelsın kıskanıyorum sarkısını cok guzel yorumlamışsın asi ferıköylü can kardesın den sevgılerımle kendıne ıyı bak yenı parcalar beklıyorum senden

Adsız dedi ki...

seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook hemde çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo seviyorum inş bir gün seni görürüm

Adsız dedi ki...

seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyom

hatice dedi ki...

hayatımın aşkı @YUSUFUM@ seni ömrümde bi daha olamayacak kadar çok seviyorum.sen bitanesin .hele o gülüşün yok mu beni deli ediyo.hayatta en çok istediğim şey seninle tanışmak.cevabını bekleyeceğim inşaallah bu hayranını kırmazsın.seni çok seviyorum

hatice dedi ki...

hayatımın aşkı @YUSUFUm@seni ömrümde i daha olamayacak kadar çok seviyorum .hayatımda en çok istediğim şey seninle tanışmak .inşaallah bu hayranını kırmazsın.seni çok seviyorum cevabını bekleyeceğim

hatice dedi ki...

seni eviyorum bitanem tanışmak istiyorum cevabını bekleyeceğim

Adsız dedi ki...

ben dilan marseliyadan yusuf gelmisti seninle resimler cekmistim gozlerine baktiimda kaybonuyorum

Adsız dedi ki...

YUSUF YINE BEN DILAN SENI GINE MARSELIYAYA DAVET ETIYORUZ MARSELIYADAKILER SANA BAYILIYO LUTFEN YAYINLAYIN SANA DICEIM BISE VAR IYI BASARILAR DILIYORUM

Adsız dedi ki...

YUSUF BEN DILAN MARSELIYAYA GELDIINI DUYDUM GECELERI UYUYAMIYORDUM O MUHTESEM GECEYE KADAR O GECE BENIM HAYELLERIM GERCECYESTI HELE DILAN PARCASINI BENIM ICIN SOYLEMISTIM msn adress/ dilanberfin@live.fr

Adsız dedi ki...

slm sevdiğim.Bugün nasılsın bakim SENİ İNAN ÇOK AMA ÇOOK SEVİYORUM TATLIM YUSUF SENİNLE GÖRÜŞMEK İSTİYORUM BELALIM ÇOK GÜZEL KLİPLERİN VAR ÇOK HARİKA DEVAM ET GÜLÜM SENİ SEVİYORUM YA ANLASANA BİRTANEM BEENNİİMMM..YA YAKIŞIKLIM BENİM NİYE BİR YAZI YAZMIYORSUN SEENNİİNN EEEEN BÜYÜK HAYRANINIM BEN YUSUF SENİ DELİCESİNE SEVİYORUM SANA AAAŞŞŞIĞIIMM AAŞIIKKK.TEK GÜLÜM ANLA SEVİYORUM SENİ LÜTFEN ANDIRINA GELİN BEKLİYORUM SİZİ EMİNİM GELİRSİN HAYRANIN BURADA TÜRKİYE DUYSUN HAYRANLARIN DUYSUN SEVİYORUM SENİ AŞIĞIM SANA AŞKIM CANIM BENİM ÇOK SÜPER BİRİSİN BAŞARININ DEVAMINI DİLERİM AŞKIMMM.....YUSUF AND NURGÜL SEVĞİLERİMLE BY KENDİNE İYİ BAK SEVDİĞİMMMM....

baran dedi ki...

bende hayranıyım adım burcu dıger arkadaslarla tanışmak ıstıyorum acemi_kalp_13@hotmail.com eklersenız beklerim hepinizi pai pai

cılgın asker dedi ki...

slm ben aykut benimle tanışmak isteyen varsa işte msn şuan askerim ama msn seniseviyorumdesem_inanma@hotmail.com

Adsız dedi ki...

DILO SEN� �OOOOOOOOOOOOOOK SEV�YORUM A�KIMSIN B�RTANEM D�Z� BEKL�YORUZ ALB�M�N ESK�MED� AMA Y�NE BOMBAG�B� ALB�M BEKL�YORUM DILEMIN KETYETE SEVG�L�MDE ESN� �OK SEV�YOR AMA B�RAZ KISKANIYOR SANA A�I�IM YA ONDA �OOOOOOOOK DE��L B�RAZ ERZURUMLU �ZLEM

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum fakat abim olarak başarıların devamını diliyorum ayrıca kara kız şarkısını ben kendi üzerime alınıyorum kroluğuna bayılıyım kroları severim zaten :))))))

Adsız dedi ki...

grçkten cok yakışıklısın..

Adsız dedi ki...

sana başarıların devamını dilerim
mutlluluklar

Adsız dedi ki...

ben berna 14 yaşındayım başarılarının devamını dilrim

Adsız dedi ki...

ben berna 14 yaşındayım başarılarının devamını dilrim

Adsız dedi ki...

Gözlerine hayranım
senin delinim
çünkü seni herşeyden çok ama çok seviyorum

Adsız dedi ki...

yusuf SENİ ÇOK SEVİYORUM nolur antalyaya gel seni çok görmek istiyorum umarım msjmı görürsün sen bitanesin benim için hep öyle kalacaksın ailemde seni çok seviyorlar antalyaya internete yaz olurmu seni seviyorum kib EN BÜYÜK ŞİİR KAİNATTA SANIRDIM MEYER GÖZLERİNDEYMİŞ EN BÜYÜK KORKU ÖLÜM SANIRDIM MEYER SENSİZLİKMİŞ EN BÜYÜK FELAKET KIYAMET SANIRDIM MEYER SENİ ÖZLEMEKMİŞ UMARIM OKURSUN ELİF&YUSUF ELA GÖZLÜM

Adsız dedi ki...

çok tatlı ve seside çok güzel tam bi delikanlı seni çoooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

çok tatlı ayrıca seside çok güzel seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

pöeh bu mu yakışıklı
siz daha yakışıklı görmemişsiniz..
ayrıca şarkı da onun diil ki
memlekette bu kadar kro olduğunu daha yeni öğrendim
demek krolarda beğeniliyomuş haa!!..
vaay bee!...

Adsız dedi ki...

Yusufcum seni esime cok benzetiyorum .Esimde senin gibi yakisikliydi .Yasimiz 50 ama esim deli cikti sana bakip kendimi avutuyorum .Ben yurt disindayim senicok seviyorum.optum.

Adsız dedi ki...

SENİ ÇOK SEVİYORUM BENİMLE EVLENİRMİSİNSENİ ÇOK BEĞENİYORUM NE OLUR EVLEN BENİMLE SENİ SEVEN BENİM BEN AŞKIM SEN AŞKIN KENDİNE İYİ BAK

Adsız dedi ki...

slm ben gülcan seni çok ama çok seviyorum ve senin çok büyük bir hayranınım seninle görüşmeyi çok istiorum inşallah seni görneye gelcem emin ol

muhammet dedi ki...

yusuf harputlu senin hayranınım senin o gülüşün o yürüyüşün dünyalara bedel yeni albümünü dört gözle bekliyorumben de senin hemşerinim eleazığ seni çok seviyor

Adsız dedi ki...

slm abicim ben meltem seni şarkılarını çok beyeniyorum ha bu arada alibeyköye gelirmisin nolur bana bir cvp yaz seni çok seviyorum I LOVE YOU......

muhammet dedi ki...

abi seni çok seviyorum kendim elezığlı olduğum için çok gururlutum senin gibi bir insanla hemşeriyiz kib

sedat dedi ki...

slm yusuf abi nasılsın seni çok seviyorum. k.i.b

Adsız dedi ki...

YUSUF VALLA SANA BAYILIYORUM NE ZAMAN KILİBİN YADA İSMİNDEN BAHSEDİLİRSE HEYCANLANIYORUM. NE OLUR D.BAKIRA GEL SENİ SEVENLER ÇOOOOOOOK GE YA NE OLUR GEL. BEN D.BAKIRDAN HAYRANIN SULTAN. NE OLUR YA KURBAN OLUYUM BİR KERECİK GEL.SEN İSTANBULU SEVDİN BENSE SENİ SEVDİM. KENDİNE ÇOOOOOOOOOOOOOOK İYİ BAK KOCAMAN ÖPTÜM. BAKLİYCEĞİM.BAY.

Adsız dedi ki...

YUSUF VALLA SANA BAYILIYORUM NE ZAMAN KILİBİN YADA İSMİNDEN BAHSEDİLİRSE HEYCANLANIYORUM. NE OLUR D.BAKIRA GEL SENİ SEVENLER ÇOOOOOOOK GE YA NE OLUR GEL. BEN D.BAKIRDAN HAYRANIN SULTAN. NE OLUR YA KURBAN OLUYUM BİR KERECİK GEL.SEN İSTANBULU SEVDİN BENSE SENİ SEVDİM. KENDİNE ÇOOOOOOOOOOOOOOK İYİ BAK KOCAMAN ÖPTÜM. BAKLİYCEĞİM.BAY.