19 Haziran 2007 Salı

Yusuf Harputlu Kimdir ? Biyografisi

Yusuf Harputlu 01.01.1981 yılında Elazığ’ın Palu ilçesinde doğdu. 6 kardeş (3
erkek, 3 kız). Erkeklerin en küçüğü ilkokulu Adana’da Karacaoğlan İlkokulunda
okudu. Ömer Refika Halıcılar Ortaokulundan orta 2’den terk etti. Orta okul ve
liseyi dışarıdan bitirmeyi düşünüyor. Müziğe 11-12 yaşlarında abisinin çıktığı
gazinoda sahneye çıkıp kendisini yetiştirip kaset yapma düşüncesi vardı. Ve
orada 3-4 sene sahneye çıkıp yetiştirdikten sonra demo kaset hazırladı.


Yusuf Harputlu’yu çalışmalarında o güne yalnız bırakmayan ağabeyi demo kaseti
alıp İstanbul’a geldi ve ilk olarak Mustafa Topaloğlu’na dinletti. Mustafa
Topaloğlu genç sanatçı adayındaki farklılığı görüp onu İstanbul’a çağırdı.
Ağabeyine “Sen Adana’ya dönebilirsin artık o bizim evladımız gibidir, sizin hiç
şüpheniz olmasın” diyerek Yusuf Harputlu’yu alıp evine götürdü. Kaset
çalışmaları başlamıştı. Ve 2-3 ay geçmeden Hilmi Topaloğlu’nun oğlunun sünnet
düğününde sahneye çıktı. Sahnede ilk olarak Havar adlı türküyü okudu. Hilmi
Topaloğlu kaseti kendinin yapacağını söyledi. Yusuf Harputlu ertesi gün Prestij
Müziğin sanatçısıydı. “Ahucan” adlı kaset Yusuf Harput’un ilk albümü… Genç
sanatçı adayının ilk klip parçası ise “Ormancı”.

Daha sonradan Prestij Müzik etiketiyle Hasretindeyim Seyhan Müzik etiketiyle Hedef ve Vega Müzik etiketiyle Sürünesin albümlerini dinleyicisinin begenisine sundu.

Bu sene Öncü Produksiyon etiketi ile son Albümü Yenilmedim Keke ile hayranlarinin karsinda.

61 yorum:

Adsız dedi ki...

USUF HARPUTLU ICIN SITE YAPMAN GÜZEL AMA BENIM SITEMDEN ALINTILAR YAPARAK YAPMAN VE BENIM ADIMI YAZMAMAN BENIM EMEGIME BIRAZ SAYGISIZLIK OLMUYORMU: SAATLERCE UGRASTIM BEN O BIYOGRAFIYI DÜZELMTMEK ICIN VE DIGER BILGILERI TOPLAMAM GÜNLERIMI ALDI: MADEM YAPACAKTIN AYNISINI DEGILDE FORUM YADA ONA BENZER BIRSEY ACSAYDIN..
ZAZAKIZ12

Adsız dedi ki...

seni cok seviyorum yusuf inan cok seviyorum.butun cd.lerin bende seni cok seviyorum

Adsız dedi ki...

seni cok cok seviyorum yusuf ben danimarkadan yaziyorum ve sana asigim.suan bile sarkilarini dinliyorum suan kucucugum caliyor.seni herkesden herseyden cok seviyorum.delal

Adsız dedi ki...

seni cok cok cok seviyorum sana asigim.butun cd.lerin bende hergun dinliyorum suan bile dinliyorum cokseviyorum

Adsız dedi ki...

serhat yardımcı
yusuf harputlu seni tanımadan önce hiç sanatçı olmak istemiyordum ama senin lele adlı parçanı dinledikten ve öğrendikten sonra ve okulumuzun bir eğlence gününde orkestra ile lele adlı parçanı söyledim ben urfalıyım elazığı senin elazığlı olduğunu öğrendikten sonra orayıda sevdim senin tam 10 11 parçanı biliyorum lele zaten benim hayatımın parçası sonra ağlama gözlerim boşa kıskanıyorum daye ve daha çokparçanı biliyorum ormancıyı lele klibini ve seni çoooooook seviyorum inşallah bende birgün senin gibi sanatçı oluruma elazığ sen babasın yusuf abi

Adsız dedi ki...

seni çoooooooooooook seviyorum sana aşığım canımsın

Adsız dedi ki...

seni çooooooooooooooooook seviyorum sana deliler gibi aşığım

Adsız dedi ki...

seni çooooooooooooooooook ama çoooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

seni çooooooooooooooooooooooooooook
ama çoooooooooooooooooooooooooooook seviyorum sana deliler gibi aşığım
('v')
'v'
aşkııııııııııııııııııııııııııııııım
seni görmek ve öpmek istiyorum
canoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom

Adsız dedi ki...

canooooooooooooooooooooooooooooooom
seni çooooooooooooooooooooooooooook
ama çooooooooooooooooooooooooooook seviyorum seni gömek ve öpmek istiyorum sen benim canımsın aşkımsın

Adsız dedi ki...

SENİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

SENİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

SENİ SEVİYORUM şarkıların süper sen süper gözlerin senin sesine hayranin vanlıyım antalyada oturuyorun inşallah antalya Döşemealtı halı festivaline gelirsen önce beni sonra annemimutlu edersi tabi şimdiden haber veriroyom inşallah gelirsin KİB ALLAHA EMET OL SENİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

yusuf harputlu sende şarkılarında çok süper seni çok ama çoook seviyorum senin gerçek hayranlarından biriyim bunu bilmeni ve senle tanışmayı istiyorum.

Adsız dedi ki...

sen dünyanın en tatlı insanısın seni benim kadar kimse sevemez sen benim canımsın

Adsız dedi ki...

seni düyalar kadar çoooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

sen dünyanın en tatlı insanısın seni benim kadar kimse sevemez sen benim canımsın

Adsız dedi ki...

seni ççççoooooooooooooooooooooooooooooooook seviyom

Adsız dedi ki...

seni ççççoooooooooooooooooooooooooooooooook seviyom

Adsız dedi ki...

seni ççççoooooooooooooooooooooooooooooooook seviyom

Adsız dedi ki...

seni ççççoooooooooooooooooooooooooooooooook seviyom

Adsız dedi ki...

seni kimse benim kadar sevemez sen benim için herşeyden değerlisin canom canoooon canooooooooom sevgililer günün kutlu olsun yusufum

Adsız dedi ki...

seni benim kadar kimse sevemez sen benim için her şeyden değerlisin seni seviyorum canooooooooom sevgililer günün kutlu olsun

Adsız dedi ki...

slm yusuf ben nesrin seni gercekten taktir ediyorum nigarın çok selamı var senin için ölür okadar aşırı seviyor başarının devamını diliyorum abine selam söyle adım nesrin kendine iyi bak öptm by.

Adsız dedi ki...

slm yusuf ben nesrin seni gercekten taktir ediyorum nigarın çok selamı var senin için ölür okadar aşırı seviyor başarının devamını diliyorum abine selam söyle adım nesrin kendine iyi bak öptm by.

Adsız dedi ki...

gece gündüz hayalımda sen varsın

Adsız dedi ki...

slm harputlu

Adsız dedi ki...

mrb ne kadar bu yazıyı okumıyacagınızı bilsemde Allah tan ümit kesilmez diyip yazıyorum =) az önce mahmut tuncerde sizi izliyodum gerçekten kendinize mütiş bir güveniniz var tebrikler daha öncedende sizi dinledigim oluyorkii ses renginiz çok güzel inş bahtınızda güzel olur ve başkaları gibi gündeme başka şeylerle çıkmazsınız agır başlılıgınız ve hakkını vererek yaptıgınız iş zaten sizi nereye getirmesini biliyodur Allah yolunuzu açık etsin...

Adsız dedi ki...

SLM BEN ESKİŞEHİR'DEN VESİLE SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM BAŞARILAR DİLİYORUM BU TARAFLARA YOLUNUZ İNŞ.DÜŞER.BURADA KONSER VERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM YENİ KLİPLERİNİZİ BEKLİYORUM CANIMIN İÇİ.......................

Adsız dedi ki...

seni seviyorum

Adsız dedi ki...

selam yusuf bey ben kütahya gedizden osman sizn bi proğramınızda harputlu imamoğlulardan olduğunuzu duydum bizde harputlu imamoğullar danız dedem harputtan istanbula tahsil için gitmiş ve orada okuyup hatip olmuş sonrada gedize tayini çıkmış ben geçmişimizi araştırmak için harputa gittim fakat kayda değer bir sonuç alamadım eğer siz geçmişinizle ilgili bize yakın büyüklerinizden bi bilgi öğrene bilirseniz size minnettar kalırım bu arada dedemin adı İMAMOĞLU SÜLEYMAN bana bu konuda eimeyl atarmısınız selamlar saygılar adresim pvcosimert@hotmail.com

Unknown dedi ki...

ASLINDA BOŞUNA YAZDIĞIMI BİLİYORUM VE BU YAZDIKLARIMIDA OKUMAYACIĞINI DA BİLİYORUM.AMA OLURDA GÖZLERİN BELKİ KENDİNİ ŞAŞIRIRDA BAKAR.UMARIM PARAYI BULDUN DİYE ŞIMARMAZSIN.UNUTMA PARA İNSANI YÜCELTMEZ LELE.BELKİ BUNU OKUYUNCA KIZICAKSIN ŞU TANIMADIĞIN KIZA VE BOŞVER DİYECEKSİN KENDİ KENDİNE.AMA BİRGÜN ALLAHNASİP EDERSE SEN O LELE TÜRKÜSÜNÜ SEDECE BANA SÖYLEYECEKSİN.LELELELE YARALI YENİLMEDİM.SEN ASLA KİMSEYİ GERÇEKTEN SEVEMEZSİN.VE SEVMEYECEKSİN...

Adsız dedi ki...

ASLINDA BOŞUNA YAZDIĞIMI BİLİYORUM VE BU YAZDIKLARIMIDA OKUMAYACIĞINI DA BİLİYORUM.AMA OLURDA GÖZLERİN BELKİ KENDİNİ ŞAŞIRIRDA BAKAR.UMARIM PARAYI BULDUN DİYE ŞIMARMAZSIN.UNUTMA PARA İNSANI YÜCELTMEZ LELE.BELKİ BUNU OKUYUNCA KIZICAKSIN ŞU TANIMADIĞIN KIZA VE BOŞVER DİYECEKSİN KENDİ KENDİNE.AMA BİRGÜN ALLAHNASİP EDERSE SEN O LELE TÜRKÜSÜNÜ SEDECE BANA SÖYLEYECEKSİN.LELELELE YARALI YENİLMEDİM.SEN ASLA KİMSEYİ GERÇEKTEN SEVEMEZSİN.VE SEVMEYECEKSİN...

Adsız dedi ki...

SEN ASLA SEVEMEZSİN LELE ASSLA

Adsız dedi ki...

yusuf abi ben van ercişin dolunca köyünde oturuyorum.Adım halil kanpolat 8 sene okul okumuşum. Bende senin gibi güzel şarkılar süylemek istiyorum. Bana yardım edebilirmisiniz. gerçekten çok gözel şarkılar söylüyorsunuz.14 yaşındayım.Şimdiden sahnelere çıkıp kendimi yetiştirmek istiyorum. Dünyada en sevdiğim dostum için en az 80 şarkı süylemek istiyorum. Lütfen bana yardım edebilirmisiniz.Adresim

van ili erciş ilçesinin doluca köyünün afat mahaleisde 65 nolu evde oturuyorum.
telefoum 05394690167
05346162887
05325247994
05342552704 iyi günler.

Adsız dedi ki...

yusuf abiciğim
ben on dört yaşında bir kızım adım tuğçenur 19 mayıs konserinde çoştum senin şarkılarınla en sonunda yusuf abi sen giderken ben yusuf abi seni çok seviyoruz diye bağırdım sen duydun mu bilmiyorum sonra gidince ismail ykya çok bakmak istemedim senin sarkılarını çok beğeniyorum yolunda devam etmen dileğiyle
şimdilik hoşçakal

Adsız dedi ki...

millet youTube,dan bu isimleri tiklayin inanin pisman olmayacaksiniz...mertlik1983.....serenerennebi....Ggulum.......mecit3333 hic boylesini gormediniz hadi hepinizi bekliyom de hadi.

Adsız dedi ki...

senin o guzel senine hayranim sen gunlumde birtanesin

Adsız dedi ki...

yusuf harputluyu cok ama cok sevıyorum mus malazgırt te muslu reşo

Adsız dedi ki...

ben yusuf harputluyu ve sesini çok beğeniyorum çok hoş bir sesi var çokta yakışıklı allah özene bezene yaratmış sanki bence öyle yusuf u çok seviyorum onu çoooooooooooook öpüyorum canım benim

Adsız dedi ki...

slm yusuf ben seni o kadar çok seviyorumki sen bile benim sevgimi görsen şaşırısıninan seni çok seviyoru eğer şimdi ünlü biri olmasaydında seni görseydim yine sana aşık olcaktım ne olur beni anla ben batmanlı ümmühan msnem papatya_seviyor@windowslive.comseni eğer ölüm olmasaömrümün sonuna dek bekleyecewm

Adsız dedi ki...

slm yusuf ben seni o kadar çok seviyorumki sen bile benim sevgimi görsen şaşırısıninan seni çok seviyoru eğer şimdi ünlü biri olmasaydında seni görseydim yine sana aşık olcaktım ne olur beni anla ben batmanlı ümmühan msnem papatya_seviyor@windowslive.comseni eğer ölüm olmasaömrümün sonuna dek bekleyecewm

Adsız dedi ki...

slm yusuf ben seni o kadar çok seviyorumki sen bile benim sevgimi görsen şaşırısıninan seni çok seviyoru eğer şimdi ünlü biri olmasaydında seni görseydim yine sana aşık olcaktım ne olur beni anla ben batmanlı ümmühan msnem papatya_seviyor@windowslive.comseni eğer ölüm olmasaömrümün sonuna dek bekleyecewm

Adsız dedi ki...

fusuf abi ben ardahanliyim seni çoooooooooooooooook seviyorum. iyiki varsin abiciğm senin yerinde olmayi çok isterdm çünkü herkesin kalbinde taht kurdun . senin şarkilarini dinlerkeb kendimden geçiyom .senin lele şarkin bi aralar benle bi vefasizin aşk şarksidi . o şarkiyi her dinlediğimde o kiz aklma geliyor onu bi türlü unutamiyorum abi allaha emanet ol by

Adsız dedi ki...

fusuf abi ben ardahanliyim seni çoooooooooooooooook seviyorum. iyiki varsin abiciğm senin yerinde olmayi çok isterdm çünkü herkesin kalbinde taht kurdun . senin şarkilarini dinlerkeb kendimden geçiyom .senin lele şarkin bi aralar benle bi vefasizin aşk şarksidi . o şarkiyi her dinlediğimde o kiz aklma geliyor onu bi türlü unutamiyorum abi allaha emanet ol by

Adsız dedi ki...

SENİ TÜM KÜRDLER SEVİYOR YUSUF BERA O HEVAL

Adsız dedi ki...

ben sivaslıyım hmşeri sayılırız yusuf harputlu seni çok seviyorum en sevdigim türkücü sensin seni görmek isterib by sivastan slm

Adsız dedi ki...

YENİ BİR ALBÜMLE BAŞARILAR YUSUF HARPUTLU

Adsız dedi ki...

tarzinizi çok beğemiyomm

Adsız dedi ki...

yusuf harbutluyu çok seviyorum ayrıca cezanın şarkılarınıda çok beyeniyorum

Adsız dedi ki...

slm seni seviyrum... tanyeri büşra

Adsız dedi ki...

sen dünyanın en deyerli en usta arebeks sanatcısısın seni cok seviyorum. sevmeyi bilmeyen köpekler seni dinlemesin

helin dedi ki...

Off Offff Allahına kurban senınnnnn
ya bana yusufun fan sıtesını veya ona ulasabılceqım bı adres ıstıom nolurrrrrrrrrrrrrr :P

Adsız dedi ki...

slm ben istanbul dan fazilet.öncelikle yusuf harputlu hemşerim olduğu hem de aynı burçtan olduğumuz için sevinçliyim.yusuf harputlu'nun sesi çok güzel,Allah başarılarının devamını getirsin.bu ses onda oldukça da tüm dünyayı feth eder.ayrıca çok da yakışıklı.onla tanışmak isterdim

Adsız dedi ki...

dünyada en yakışıklı erkek kim diye sorsalar hiç şüpeniz olmasın tabikii yusuf harputlu onu çok seviyorum özellikle ağlama yar şarkısına bayılıyorum ve onun aslını hiç bir zaman unutmamasını istiyorum.nazlı

Adsız dedi ki...

YUSUF ABİ İNAN 19 YAŞINDAYIM SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM BEN AŞK IZDIRABIYLA YANIYORUN LAKİN ŞARKILARIN BANA VEEE BENİM YARAMA İLAÇ GİBİ GELİYOOR SESİMDE GÜZEL SANATÇI OLMAK İSTİYORUM SENİN YARDIMINLA KAZANACAĞIMDA ÇOK EMİNİM DÜNYA BANA CENNET OLSA İNAN SENSİZ CEHENNEM OLUR NEEEEEEEEEE KİMSE YOKMU ELİMDEN TUTACAK BİR İNSAN DERDİMİ SÖYLEYECEYİM ŞARKILARLA TÜRKİYEYE HAYKIRMAK İSTİYORUM 0538 793 70 17 EMRE ARAKLI

huriye dedi ki...

yusuf abıcım senı cok ama cok sevıyorum supersın bır numarasın senı tum hayranlarından cok KISKANIYORUM bunu bıl senı sevıyorum

huriye dedi ki...

yusuf abıcım senı cok ama cok sevıyorum supersın bır numarasın senı tum hayranlarından cok KISKANIYORUM bunu bıl senı sevıyorum

baranacan04 dedi ki...

helal olsun sana yusuf baba

arzum sen sen ve sen başka bir şey yok,,,,,,,, dedi ki...

yusuf baba ben ağrılıyım ama uşakta ikamet edıyorum yaşım 14 adım recep inayet hiç ama hiç hiç ihç hiç hiç hiç kimse seni benim kadar sevemez senin şarkıların ve özellikle senin kişiliğin bana hayat veriyor.birini seviyorum adı lazım değil ama o bana karşılık vermıyor bende sende teselli buluyorum.bence sen geleceğin benim gibilerin imparatorusun seni her gördüğümde baba be diye haykırıyorum benım kadar varsa senı seven çıksın karşıma hastayım be sana abi inşallah seninle birgün tanişma ımkanı olur allatan bunu ıstıyorum (ğu baş bınıre hewal)

melek dedi ki...

slm yusuf ben melek sizleri çok seviyorum siz halkın sevgisini kazanmış bir sanatçısınız bunuda hak ediyorsunuz tabi. yalnız televizyona çok az çıkıyorsunuz sizleri televizyonda sık sık görmek istiyoruz.