19 Haziran 2007 Salı

Yusuf Harputlu - Yaralı Klibi

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yusuf bey oglum senden 6 ay böyük oglum var ama malesef bir bebek gibi ona bakiyorum senden özür diliyerek oglum diyorum eger kabül edersen öyle temiz öyle masum bi yüz ifaden varki allah seni anne babana sevdiklerine bagaslasin rabim uzun ömrünüler versin bahtini güzel eylesin sana bu yorumun almanyadan yaziyorum yaklasik 40 yildir burdayim artik gurbetlik hasretlik gurbete evlat acisi cekmek yüreyimi cürütü ogul ben cok yüreyi yanan bir anneyim allah benim yavrumgibi kimseyi etmesin avlat acisi cok zor ogul allah bilir benimgibi dünyada cigeri yanan kac insan vardir rabbim hepisinede yar ve yardim etsin ogul cok güzel bir ismin var yusuf pegambar ismi insallah ismine layiksin dur allah seni bütün kötülüklerden korusun oglumla su an hastanede yatiyoruk 2 aydir le le sürkünde söyledingib doktorlar artik care bulamiyor yavruma bu yüzden de günde senin o türkünü günde sayisini bilmiyorum kac kez dinliyorsam ogul tekrar yolun acik sansiz güzel olsun insallah bana kizmadiniz seni yüce allaha emanet ediyorum yüreyi yanan bi annenin duygulari INSALLAH BU YORUMUMU OKURSUN