19 Haziran 2007 Salı

Yusuf Harputlu Resimleri





134 yorum:

senveben dedi ki...

abi buggün dükkana birsi geldi benin ssna benzedimi söyledi harbi sana ben benziyom tanışmak istersen ekle beni mist_esela@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yusuf harputlu şarkılarını çok seviyorum OSMANİYEDEN ailece hayranıyız...

Adsız dedi ki...

senin hayraninim diyemem daha otesi okadar yakisiklisinki anlatamam sevdigin falan varmi ya varsada soyleme kiskanirim:)en cok sevdiim sarkin kiskaniyorum optuum

Adsız dedi ki...

SENIN SARKILARINA KIM CIRKİN DIYEBILIR KI SEN SÜPERSİN

Adsız dedi ki...

slm millet bn kastamonudan bhar tanm bir yusuf harputlu hayranıyım on u çok seviyorum eklemek istiyen varsa eklesin msnmi msnm:b_a_h_a_r__37@hotmail.com yaşım 16 kız-erkek kim eklerse farketmez konuşuruz yani...

Adsız dedi ki...

slm ben karabükden kübra yusuf harputluyu çok seviyorum süper bütün şarkıları ve son klibi de güsel olmuş ama ben oynamayı çok isterdim:(:(ama aşkın bitmeze de klip qelirse seviniriz başarıların devamını diliyorum:)

Adsız dedi ki...

yusuf harputlu süpersin kıskanıyorum şarkısını aşkım bana armağan etti şarkılarında sende çok iyiiiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

sen tek kelimeyle süpersin seni çoooooooook seviyoruzzzzzzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

sizi beğenerek dinliyoruz süpersin Kastamonudan(araçtan) selamlar Seni ÇOOOK Seviyoruz.

Adsız dedi ki...

yaaa yusuf harputlu çook ama çook yakışıklı onu çook beğeniyorum ve onu çook seviyorum süpersin yaaa

Adsız dedi ki...

slm ben ebru kısaca sı şunu söylemek gerekiyor ki bayılıyorunsana yusuf hele kıskanıyorum şarkısına daha .Seni çok seviyorum hayranlarından biri.....hergün dinliyorum şarkılarını hiç kaçırmadan..........

Adsız dedi ki...

sesin çok güzel evet yakışıklısın ama inann sesin onu arka plANDA BIRAKIYO SENİÇOKK BEGEİYOR VE SEVİYORUM Bİ SEN BBİDE ENGİN NURŞANİ İKİİZDE SÜPERSİNİZ TÜRKÜLERE YENİ Bİ TAT EKLEDİNİZ...MSNEM HLYA_21

Adsız dedi ki...

slm ben nur sizin bir numaralı hayranınızım +sizinle tanışmayı çok istiyorum bu arada gülmek size çok yakışıyo

Adsız dedi ki...

yusuf ben elazığ paluluyum istanbulda oturuyrum seni görmeyi çok istiyorum lütfen seni çok seviyorum bi kere görsem yeter lütfenn seni çooooooooooooooooooooooookkkk amaaa çok seviyorum msn mi ekleee ne olur ailece seni dinliyoruz öptüm yolun açık olsun hakediyosun
crazy_rukiye_23@hotmail.com

Adsız dedi ki...

selam mrizeli gülcan nekadar rizeli olsam da yusuf harputluya aşiğim onu gercekten cok sevıyorum o cok karızmatık degısık bı sey senı cok sevıyorum yusuf nolur benı ekle demicem ama ekersende cok mutlu olurum bılıyorum bu senın resmı ınt adresın degıl ama belkı goz atıp gorursen benı ekle olurmu bay bıtane

Adsız dedi ki...

ben begümm seni çookk seviyorum ve sana aşığım lütfen bu yorumu oku beni ekle bgmaytemur@hotmail.com bekliyecem seni coooookkkk seviyorummm

Adsız dedi ki...

ben begümmm sana deliler gibi aşığım seni çooook seviyorum lütfen bu yorumu oku ve beni ekle bgmaytemur@hotmail.com bekliyorum seni seviyorum

Adsız dedi ki...

ben begümmmm sana deliler gibi aşığım bu yorumu oku ve beni ekle lütfen bgmaytemur@hotmail.com bekliyecem seni coookk seviyorum

Adsız dedi ki...

slm yusuf harputlu kıskanıyorum klibinden beri sana aşığım süpersin çok yakışıklısın umarım okumuşsundur seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seven hayranın!...

Adsız dedi ki...

yusuf abi sen 1numarasın seni harbiden seviyorum lele lele sen varsın

Adsız dedi ki...

Merhaba yusuf harputlu benim adım ayça karabulut yaşım 20 istanbul/küçük çekmecede oturuyorum.sizin hayranınızım sizinle tanışmayı çooooook istiyorum.En çok kıskanıyorum kılibini çok seviyorum.doğrusunu söylemek gerekirse sana aşıgım.Sen benim birtanem oldun....

Adsız dedi ki...

slm yusuf harputlu ben istden emrah benim sana hayranlığım öyle son albümle deüil bilesin senin o sesin kişiliğin süper seninle gercekten tanışmak isterim ama inanki bi gün olacak sen daha ii lerine layıksın (erkeke sözü gelmeyin üstüme Ayrilmayalim BİR GECELİK DERT DEGİL Git Gelde Dayan Nedeyim Gönül Derdim Felek -AŞKIN BİTMEZ)daha ne olsun bitanesin yamakasji@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm yusuf harputlu ben istden emrah benim sana hayranlığım öyle son albümle deüil bilesin senin o sesin kişiliğin süper seninle gercekten tanışmak isterim ama inanki bi gün olacak sen daha ii lerine layıksın (erkeke sözü gelmeyin üstüme Ayrilmayalim BİR GECELİK DERT DEGİL Git Gelde Dayan Nedeyim Gönül Derdim Felek -AŞKIN BİTMEZ)daha ne olsun bitanesin yamakasji@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm yusuf harputlu ben istden emrah benim sana hayranlığım öyle son albümle deüil bilesin senin o sesin kişiliğin süper seninle gercekten tanışmak isterim ama inanki bi gün olacak sen daha ii lerine layıksın (erkeke sözü gelmeyin üstüme Ayrilmayalim BİR GECELİK DERT DEGİL Git Gelde Dayan Nedeyim Gönül Derdim Felek -AŞKIN BİTMEZ)daha ne olsun bitanesin yamakasji@hotmail.com

Adsız dedi ki...

SLM YUSUF SENİNLE TANIŞMAYI ÇOK İSTİYORUM BEN ANTALYADAN YAGMUR EGER BU YAZIMI OKUYORSAN LÜTFEN BANA ULAŞIRMISIN.....yagmur____83@hotmail.com BEKLİYORUM

Adsız dedi ki...

slm senı cok sevıyorum muthıs hayranınım acaba gorusme ımkanımız varmı lutfen bana bı cevap yolla candy.dm@hotmail.
com lutfen

Adsız dedi ki...

BEN SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKSEVİYORUM SİZİN EN İYİ HAYRANLARINIZDAN BİRİYİM ADİM HADİ ÖLMEZ EN ÇOK SEVDİĞİM PARÇA LELE PARÇASİDİR bir fotorafınızi gon derseniz çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook sevineçem ben şirnakliyim şirnak ülüdere andaç kouü aslanli mahalesinden ğonderiyorum byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yusuf harputlu

Adsız dedi ki...

yusuf ben seni çok seviyorum senin en iyi hayranlarından biriyim seni çooook begeniyorum çok yakışıklısııııııııııııııııııııın HAYRANIN

Adsız dedi ki...

mrb ben dogahan nasılsın ıyısın ınsallah yusuf abı ben oss sınavına hazırlanıyorum senın sarkıların da kendımı buluyorum.msn adresım bu benı eklersen sevınırım yusuf_harputlu2008@hotmail.com herkesı beklerım by by

Adsız dedi ki...

slm ben s.urfa dan dogahan benım gıbı yusuf harputlu hayranları varsa eklesınler benı yusuf_harputlu2008@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben senin en büyük hayranlarındanım. seni çok seviyorum. televizyonda gördüğümde hemen koşuyorum. aile işte yine sevgilin söylüyor diyor. lütfen görüşelim mi msn adresim 'yas_min_63_63@hotmail.com'ekle. şanlıurfanını hilvan ilçesindeyim. seni çoooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.sesinde çok güzel çok da yakışıklısın.

selahattin dedi ki...

seni çok seviyorum yusuf harputlu ben selahattin cizre şırnak tan yusuf abi yaşım 17 sesim güzel ne yapabilirim tlfu no benim ara 05422703884 email.. adresim sevdaliyim_2003@hotmail.com k.i.b byyyyyyyyyyyy
ara ben walahi senin sesine ve senin görünüşüne hayranım byyyyy cirelim

selahattin dedi ki...

ben selahattin darga cizreden size ulaşmak isteri yusuf abi numaram 05422703884
byyyyyyy k.....i b

selahattin dedi ki...

ben selahattin darga cizreden size ulaşmak isteri yusuf abi numaram 05422703884
byyyyyyy k.....i b

selahattin dedi ki...

ben selahattin darga cizreden size ulaşmak isteri yusuf abi numaram 05422703884
byyyyyyy k.....i b sevdaliyim_2003@hotmail.com

selahattin dedi ki...

yusuf abi senin sesine ve senin bakışina çok hayranım ben selahattin cizre şırnaktan benim msn nem sevdaliyim _2003 @hotmail.com inan seni çoooooooooookkkkkkkk seviyorum benim sesim de güzel eğer beni arayacaksan yusuf abe telefon numaram 05422703884 yusuf harputlu beni ara inanın sizi seviyorum k.i.b byyyyyyyy

Adsız dedi ki...

bilmiyorum bunların hepsini okuyormusun ama bende yazmak istedim.sesin insanı büyülüyor.çok efendi birisin.seninle karsılasmayı çok isterdim ama kısmet olmuyor hiç.büyük bir hayran kitlen var.yolun açık olsun eklersen çok sevinirim.esra_1351larmooll

Adsız dedi ki...

yusuf abi çok yakışıklsn şarkıların müthiş en çok da ağlama gözlerim boşa şarkısını beğeniyorum

Adsız dedi ki...

SLM BEN EDA TUNCELİDEN;SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYOOOOOOOORUUUUUUUMMMMM.ÇOK TATLISIN ALLAH BAŞARILARINI DAİM ETSİN SENİNLE TANIŞMAYI VE SENİ GÖRMEYİ ÇOK İSTİYORUM BENİ EKLERSEN ÇOK SEVİNİRİM sevdam_leyla@hotmail.com kendine çok iyi bak

Adsız dedi ki...

slm biz 3 kafadar yusuf abi seni çok seviyoruz ya senin yeni klibini bekliyoruz tvt dinliyelim
NOT:YUSUF ABİNİ MSN ADRESİ VAR MSNLERİMİZ:SILANIN nadir_efsane@hotmail.com ELANIN: seven-_-kalp34 @hotmail.com ÇİLEMİN: seven-_-kalp35@hotmail.com herkes eklesin ama dost olsun

Adsız dedi ki...

yusuf abi seni çok seviyorum nadir_efsane@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben merve yusuf abi seni çok beğeniyorum beni eklersen sevininim işaallah kayseriye gelirsin msn:begonyam-94@hotmail.com byyyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

seni çoook seviyorum
yusuf harputlu çok yakışıklısın sana aşığım canım

Adsız dedi ki...

slm yusuf ya ben seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum sen bibibibibib bitanesin bitanesinden bitanesine canımsın yaaaa mardine bekleriz öpüldün mujuks mujuks

duygusal dedi ki...

merhaba ben mersinden emrah yusuf abi senin sesini çok beğeniyorum eğer albüm hazırlığındaysan elimde senin beğeneceğini düşündüğüm bestelerim var bu yorumu lütfen dikkate al inan senin değerine uygun besteler sana yakışacağına inanıyorum ilgilenisen sevinirim,allah yolunu açık etsin ben mailini bekliyecem msn anresim prens104@hotmail.com herşey gönlünce olsun....

Adsız dedi ki...

allah yolunu açık etsin.seni çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

karstan ayfer seni tüm herkes çok seviyor sen çok iyi söylüyorsun sen çık tıgın zaman hemen herkes televizyonun önünde seni çoooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum sana aşığım eyer yolun karsa düşerse ticaret meslek lisesine uğramayı unutma tüm hayranların orda sen 1 ocak ta dogdun bende seni seviyoruz byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

sedoist dedi ki...

merhaba ben seda sizi çok yakından takip ediyor ve çok begeniyorum eger sizin içinde bi sakıncası yoksa bir resminizi bana yollayabilir misiniz mail adresim:sedacelik_89@hotmail.com inanın beni çok mutlu ediceksiniz mailinizi çok büyük bi merakla bekliyorum şunuda söylemeden geçemeyecegim belki bunu duymaya alıştınız ama benden de duymanızı istiyorum sizi seviyorum herşey için teşşekkür ederim

Adsız dedi ki...

YUSUF SEN� �OOOOOOOOOOOOOOK SEV�YORUM DILO A�KIMSIN YA B�RTANEM SEVG�L�M SEN� �OK KISKANIYOR AMA BEN �K�N�Z�DE �OOOOOOOOOOOOOOOK SEV�YORUM AMA DILEMIN KETYE TE HEM LELE BEN�MLE SEVG�L�M�N �ARKISI ERZURUMLU �ZLEM

kıvraxx dedi ki...

sızı begenerek dınlıyorum helekı askın bıtmez sarkınızımaıl yollarsanız sevınırım sevgılerle kıvraxx

kıvraxx dedi ki...

ben sızın askın bıtmez sarkınızı begenerek dınlıyorum vede sızın hayranlarınızdan bırıyım yolunuz hep acık ve daım olsun msn eklemenız dılegıyle ASI_ASIK_28@hotmail.com sevgılerle...

nurullah dedi ki...

selam yusuf abi ben urfadan nurullah senin hayranınım.ibrahim tatlısesten sonra ki imparator **harputlu*** benbuyum_521@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben arda yusuf harputlu senin hayranlarından biriyim msnimi weriyom maksat muhabbet arkadaşlar ekleyin beni arda_elif23@hotmail.com bu arada bende elazıglıyım

Adsız dedi ki...

slm yusuf harputlu ben ahmet kılç sizi ve sizin şarkılarınızı çok beğeniyorum erzurum

Adsız dedi ki...

slm yusuf harputlu ben ahmet kılç sizi ve sizin şarkılarınızı çok seviyorumerzurum

Adsız dedi ki...

slm yusuf harputlu ben ahmet kılç sizi ve sizin şarkılarınızı çok beğeniyorum erzurum

Adsız dedi ki...

slm yusuf bey ben erzurumdan ahmet kılç sizin şarkılarınızı hep beğendim ve sevdim iyi günler

Adsız dedi ki...

slm yusu bey ben ahmet kılıç sizin şarkılarınızı çok severim özelikle lele ve kıskanıyorum kliplerini çok çok çok beğendim erzurumluyum ama istanbuldaoturuyorum ve bir gün sizinle tanışmak isterdim ahmet_yusuf harpulu başarılar selm aleyküm

baticiti dedi ki...

Nişanlımla senı cok sevıyoruz sarkların cok guzel.basarılarının devamını dılerım allaha emanet olllll...::-)

baticiti dedi ki...

merhaba yusuf seni çok seviyoruz nişanlımla
şarkıların çok güzel başarılarının devamını dileriz yüzünden gülücük hiç eksik olmasın herzaman mutlu ol Allaha Emanet ol kendine iyi bak kurban olsunlar seni dünyaya getiren ANAYA

baticiti dedi ki...

merhaba yusuf seni çok seviyoruz nişanlımla
şarkıların çok güzel

Adsız dedi ki...

yusuf seni çok seviyorum şarkıların çok güz
el.seni çok beğeniyorum sana aşığım
başarılarının devamnını dilerim
ozlem_19-93@hotmail.com
SENİ ÇOK SEVİYORUM.

Adsız dedi ki...

yusuf harbutluyu çok sevıyorum kımse banım kadar onu sevemes o bır tane msn adresını bılen varsa verebılırmı

Adsız dedi ki...

selam ben tülay.geçtiğimiz pazar hatay da bi konser vermiştiniz.ilk o zaman gördüm sizi.öncesinde de dinliyordum tabi.git gönlünün istediği yere git...bu şarkıya ise bitiyorum.merak ettiğim konu bu mesajlara cevap verip vermediğiniz.bu yüzden msn mi bırakıyorum.tulay_1386@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm ben muştan seni çook ama çooook beğeniyoruz bide muşa konsere gelince elimi tuttuğunda sana aşık oldum hiç aklımdan çıkmıyosun seni çok seviyoruzzzzzzz ve tekrar muşa bekliyoruz sen bizim herşeyimissin.........

Adsız dedi ki...

sizin hayralarınızdan biride benim ana okadar yakışıklısınız kı aşık olmak elde değil

Adsız dedi ki...

yusuf marputlu senin mayranınım çok yakışıklısınız aşık olmak elde degil şarkılarınızdan en çok kıskanıyorumu beğeniyorum

Adsız dedi ki...

slm yusuf marputlu senin hayralarınızdan biride benim ana okadar yakışıklısınız kı aşık olmak elde değil en çok ta kıskanıyorum şarkını seviyorum sizi çooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyoooooooooooooooooooooooorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

slm yusuf beyy..gercektende sesiniz ve yorumunut süper..hatirlarsaniz hamburg-buxdehude'de bir konser verdikten sonra arkadasarla yemege gitmisdik..o günden beridir gözleriniz aklimdan cikmiyor..

Adsız dedi ki...

ben manisadan tuba seni çok seviyorum abim sayesinde seni tanıdım ve malesef abim şuan cezaevinde herneyse seni çok sevdiğim sölemek istedim sadece şarkılarında sende süpersin seni çok çok öptüm biz hayranların olarak için kendine ii bak YUSUF___TUBA

Adsız dedi ki...

ben manisadan tuba seni çok seviyorum abim sayesinde seni tanıdım ve malesef abim şuan cezaevinde herneyse seni çok sevdiğim sölemek istedim sadece şarkılarında sende süpersin seni çok çok öptüm biz hayranların olarak için kendine ii bak YUSUF___TUBA

Adsız dedi ki...

ben manisadan tuba seni çok seviyorum abim sayesinde seni tanıdım ve malesef abim şuan cezaevinde herneyse seni çok sevdiğimi sölemek istedim sadece şarkılarında sende süpersin seni çok çok öptüm biz hayranların için kendine ii bak YUSUF___TUBA

Adsız dedi ki...

yusuf harputlu sen en iyilerine laiksin sesin çok güzel hele hele duruşun efendiliğin ayrıca çooook yakışıklısın dünyalar tatlısısın

bahar dedi ki...

SLM ABİLERİN EN YAKIŞIKLISI.nasılsın.ben bahar.sen bizim aile için çok önemli bir kişisin.hepimiz seni tanımasakta seviyoruz ve yanındayız.senden sadece ne isteyeceğim biliyormusun?annem için...annem seni okadar çok seviyorki abartısız.hani geçen ibo showa geldinya!ibrahim abi nsl yusuf harputlu dedi annam bir sevindi görmeliydin yani.sen gelirkende ''rabbi çıka şirine ez kurbanateme''dedi.seni görünce çok mutlu oluyor şarkılarını çok seviyor.sen bir yerde olsan dünya yıkılsa sana bakar.oğlu gibi çok seviyor seni biliyormusun sende bizim ailenin bir ferdisin benim cnm abimsin.bir kere bile olsa annemin seni görmesini istiyorum çünkü o çok üzüldü artık ben mutlu olmasını istiyorum lütfen beklicem mailini abilerin en şirini seni çok seviyoruz.desperate_bahar@hotmail.combeklicem lütfen

Adsız dedi ki...

merhaba

Adsız dedi ki...

slm

Adsız dedi ki...

slm

Adsız dedi ki...

slm yusuf harputlu gece gunduz hayalimde sen varsin lelelele sen varsiin (gercekten) senii coook ama coook seviyorumm Bende ELAZIGLIYIM seninle tanismayii cook isterim ama imkansiz galiba ..yinede yaziyorum belkide okursun ben fr de kaliyorum senin konserine gelmistim bi kez almanyada fotograf cekmistik cok guzel gecmisti konser ..seni cook seviyorumm.. gizlii-yaramm@hotmail.com

Adsız dedi ki...

senin allahına kurban bitlise tekrar gel ama
açık
hava komseri olsun ki
hayranlari gör abi muslum_1333@hotmail.com eğer gelmek
istersen msn me ileti yaz herşeyi ayarlıyayım abi saygılar

Adsız dedi ki...

slm bende hayranıyım ve çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm inşallah görürüm bysssssssssssssssss sen benim her şeyimsin yusuf bitanem

Adsız dedi ki...

seni seviyorum canım benim yusuf harputlu

Adsız dedi ki...

slm yusufummmmmmmmmmm benimle evlenir misin yakışıklım seni mutlu ederim seni çooooooook seviyorum gel beni al bohçamı toladım bekliyom düğünümüzü çırağın köşkünde yapalımmm cnmmmmmmmmm birtanem herşeym

Adsız dedi ki...

seeennnnnnnnnnnnniiiiiiiiiii coooooooooooookkkkkkk seviyorum :)

Adsız dedi ki...

kimsee beniim kadar sevemeeezz :)

Adsız dedi ki...

hayatın başarı saygı ve sevgi merdiveninde yorulmaksızın geçsin
köylü güzeli fatoştan

Adsız dedi ki...

SelamunAleykum!
Benimde bir kac sözüm var, YUSUF Harputlu ALLAHIN güzel kulu, yüce RABBiM hicbir emegini bosa götürmesin insALLAH, herseyi gönlüne göre versin. Hayat denilen bu dört duvarda birde senin söyledigin sarkilarinla avunuyoruz. Bazen gülerek, bazen üzülerek ama her zaman sevinerek. ALLAHTA seni sevindirsin, aci kederi senden hep uzak eylesin insALLAH. YOLUN daima acik ve dümdüz olsun, amin!!!

Elaziglidan koskocaman selamlar sevgiler...

Adsız dedi ki...

SelamunAleykum!
Benimde bir kac sözüm var, YUSUF Harputlu ALLAHIN güzel kulu, yüce RABBiM hicbir emegini bosa götürmesin insALLAH, herseyi gönlüne göre versin. Hayat denilen bu dört duvarda birde senin söyledigin sarkilarinla avunuyoruz. Bazen gülerek, bazen üzülerek ama her zaman sevinerek. ALLAHTA seni sevindirsin, aci kederi senden hep uzak eylesin insALLAH. YOLUN daima acik ve dümdüz olsun, amin!!!

Elaziglidan koskocaman selamlar sevgiler...

Adsız dedi ki...

ben yusuf harputluyu cok seviyorum ben burda yazarak anlatamam ona olan sevgimi ..keske ona ulasabilseydim bende elazigliyim onu bir kez almanyada gormustum konseri vardi yaa keskee onunla bir kez konussam insallah bir gun gercek olur bu hayalim.. gizlii-yaramm@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben yusuf harputluyu cok seviyorum ben burda yazarak anlatamam ona olan sevgimi ..keske ona ulasabilseydim bende elazigliyim onu bir kez almanyada gormustum konseri vardi yaa keskee onunla bir kez konussam insallah bir gun gercek olur bu hayalim.. gizlii-yaramm@hotmail.com

feyza dedi ki...

YUSUFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKK SEWİYORUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMM.BAŞARILARININ DEWAMINI DİLİYORUM.

Adsız dedi ki...

yusuf abi bende elazığlıyım hemşerinim,izmirde oturuyorum seni çook sewiyoruz...şarkıların çook süper abi ya...

Adsız dedi ki...

Senden yakisiklisini goremiyorum. Insallah sana benzer evlenecegim kisi.Tek kelimeyle harikasin seni cok seviyorum. Saclarin, gulusun, gozlerin yeter yaaa bitanemsin.hep senden konusuyorum arkadaslarimi biktirdim Valla. ALLAH ozenerek yaratmis seni, bu sesine, guzelligine sukret.OPTUM;

Adsız dedi ki...

slm valla genellikle bayanlar beni çok bensetiyor yusuf harputluya hatta bayanın biri bu gün yine söyledi ben ayakkabıcıyım müşterim kendini çok bensetmiş bende öyle dedikleri zaman çok seviniyorum sakal traşı olunca keremcem pis sakal bırakınca yusuf harputlu valla aynısı hemde

Adsız dedi ki...

sevgili yusuf abicim sizi çok seviyorum sizinle tanışmak istiyorum numaramı yazıyorum cep:05345170547

Adsız dedi ki...

slm yusuf abi senin bursada balatta bitlislilere verdiyin konserde sana hayran kaldım seninle yakından tanışmak istiyom klass_goolcu_18@hotmail.com ayrıca bizimde hayatımız senınke cok bensiyo bizde 3erkek kardeşiz en kucukleri benım inşalah bende senin gibi olrum kayıtetmek isteyen edebilir

Adsız dedi ki...

seni çooooooooook seviyorum yusuf

Adsız dedi ki...

15 kasım da mahmut tuncer in programındaki konuşmalarınız çok takdire şayandı. tebrik ediyor bu yolda başarılarınızın daimi olmasını diliyorum. türk halkı ve bir Elazığlı olarak manevi desteğimiz ve gönlümüz hep seninle.

hüsein dedi ki...

Sanma sen den sonra başka birini seveceğimi
Sanma sensiz bir gün mutlu olacagımı
Bir gün gelipte öldüğümü duyarsan şaşırma
biliyorum bu dertten öleceğimi biliyorum lele biliyorum...!

aynen abilerin abisi "lele"

(diyar1989@hotmail.de)

Adsız dedi ki...

ben istanbuldan gülistan ben YUSUF HARPUTLU lunun çok büyük hayranıyım yani inanılmaz bi sevgisi var içimde benim için hayattaki tek özel insan YUSUF HARPUTLU:::) diyebilirim. ez jıte pır hezdıkım:))) yani türkçe mealiyle bunu büyük bi zevkle söylüyorum seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmm:)))))))) bitanem YUSUFUM:)))

Adsız dedi ki...

yusuf sana hastayım aşkın bitmez şarkısına klıp yap benide klıbinde oynat ayrıca ığdıra konser vermek içingel seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum helin

Adsız dedi ki...

yusuf benimle evlen ne olur

Adsız dedi ki...

selam yusuf abi seninle resmi çekitiğim için dunyanın en şanslı kişisiyim..ne olurdu biraz sana benzeseydim allahım çokmu şey istiyorumm.yeni klibin ağlama gözlerim mükemmel başarılarının devamını dilerim.. sedat
ssedat_17@hotmail.com

muhammet dedi ki...

selam yusuf abi ben elazığ baskilden muhammet bu yaz baskile konsere geldiğinden sonra senin hayrannınım seni canımdan çok seviyorum senin o gülüşün dünyalara bedel alalh senin yolunu açık etsin insallah okuyosundur bunları celikten1993@hotmail.com

muhammet dedi ki...

seni çok seviyorummmmmmmm

Adsız dedi ki...

selam ben ağrı doğubeyazıttan mehmet demir yusuf harputlu seni çok seviyorum şarkılarını çok beyenerek dinliyorum ahucandan yenilmedim kekeye kadar kasetlerin var bende3 sevgiler

Adsız dedi ki...

yusuf ben songul fransadan sana bayiliyorum ama var ya kaderim berbat halde ama sarkilarin beni daha cok berbat ediyor hele o gozlerin o bakislarin var ya huzur veriyor seni hic gormedim gorsem cennetti gorurum herhalde cunki sen cennet gibisin hani bir cocuk yeni bir oyuncak alir ya iste bende seni gorunce sarkilarini dinleyice o sevinci yasiyorum ya cok tuhaf bisey ben bile kendimi tanimaz oldum kendimden geciyorum sarkilarinla sanki benim hayatimi anlatiyor her sôzlerin gercekten devam et senden bisey istiyorum cok onemli birde beni dinlesen hic kimse bana sans vermedi hayallerim gercek olsun diye bana yardim edermisin borcum olsun nolur bana yardim et ssessiz_sevda@live.fr CENNETTIMSIN@hotmail.fr

Adsız dedi ki...

yusuf ben songul fransadan sana bayiliyorum ama var ya kaderim berbat halde ama sarkilarin beni daha cok berbat ediyor hele o gozlerin o bakislarin var ya huzur veriyor seni hic gormedim gorsem cennetti gorurum herhalde cunki sen cennet gibisin hani bir cocuk yeni bir oyuncak alir ya iste bende seni gorunce sarkilarini dinleyice o sevinci yasiyorum ya cok tuhaf bisey ben bile kendimi tanimaz oldum kendimden geciyorum sarkilarinla sanki benim hayatimi anlatiyor her sôzlerin gercekten devam et senden bisey istiyorum cok onemli birde beni dinlesen hic kimse bana sans vermedi hayallerim gercek olsun diye bana yardim edermisin borcum olsun nolur bana yardim et ssessiz_sevda@live.fr CENNETTIMSIN@hotmail.fr

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum bitanem yusufum aşkım sana msn adresimi yazıyorum eklersen beni çok mutlu edersin aşkı çok yakışıklısın bende çok güzelim yakışırız senınle ben senı cok sevıyorum bıtanem eklemenı beklıyorum msn adresim efsanekadriye_1986@hotmail.com

Adsız dedi ki...

harputlu ben muş-bulanıktan özkan bi ara buraya bi düyüne gelmiştin çok süperdi ve inanılmaz yakışıklıydın işte senin gibiler biz erkeklerin varlığını ortaya çıkarıyo helal ollsun be sana :D eyer msn adresin varsa gerçekten listende olmayı bende isterim doğrusu tabi völe bişi varsa karizmatik_311@hotmail.com diyer arkadaşlarda ekliye bilir..

Adsız dedi ki...

slm harputlu sana ulasmak ıcın elımden gelen herseyı yapıorum ne olursun bu msjı okuyunca bana ulas msn adresım gs_vesos@hıtmail.com

Adsız dedi ki...

selam yusuf abi ben adanalı esra 15 yaşındayım ve senin belki de en büyük hayranınımdır ah ah seni o kadar çok seviyorum ki.. canım kib seni çok seviyorum bayy.. bu arada lele ve kıskanıyorumu çok seviyorum ;-)

muhammet dedi ki...

yusuf abi seni çok seviyorum yeni albümünü sabırsızlıkla bekliyorum kib

Adsız dedi ki...

merhaba yusuf ben senın buyuk bır hayranınım senı cok beğenıyrum ben nısanlıyım 5 ay sonra dugunum var bana slm yollarsan cok sevınırım kıb hayranın ısyankar

Adsız dedi ki...

YENİ ALBÜMÜNÜZÜ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM MEHMETCAN49MUŞLU SİZE TAPIYORUMMMMMM YA MSNM MEHMECAN_49@HOTMAİL.COM BURSADA KONSERİNİZİ BEKLİYORUZ AEOL YUSUF HARPUTLU.....................

muhammet dedi ki...

seni seve seve çok seve seve seviyorum yusuf abi yeni albiümü sabırsızlıkla bekliyorum

şırnaklı dedi ki...

bence güzel kişiliğini ve karakterini beğeniyorum efendiliğin tek adresi sanatı için bir şey denemez çoooookk iyi

dert adamı dedi ki...

slm seni ilgiyle izlyrom seni sevyurom muşlu dert adamı dertli_can@windowslive.com

Adsız dedi ki...

şarkıların süüüüppppeeeeeerrr

Adsız dedi ki...

şarkıların ssssssssüüüüperrrrrr

Adsız dedi ki...

yaq sana hastayım şarkıların beni bitirio hele bakışların seni çok ama çok seviyorummmmmmm

Adsız dedi ki...

slm ben ceylan istambuldan yusufffff
seni çok seviyorum hayranım sana hele o gozlerin beni yiyip bitirio eger eklemek istersen msnmi
serseri_ceylan_gs@windowslive.com
seni seviyorum

Adsız dedi ki...

slm ben istanbuldan fazilet.hem sesin güzel hem de çok yakışıklısın.Ayrıca elazığlı olduunu duydum ben de elazığlıyım hemşerimsin yani.Ne diyeyim ki böyle star elazığdan çıkmış.Allah yolunu açık etsin.Bu arada msnem:crazy_fazi@hotmail.com eklersen sevinirim

gultekin dedi ki...

Ya Yusuf ABicim Helal Olsun SANA Hayranların Çok vaLLAh Senin gibi Olsam Dünyayı Bitirim Abi Bir Mardin Güneydoğulara Bir Konser Versen Ne Dersin Be Abicim Seni Çok Merak Ediyoruz Çok Seviyoruz Seni Abi İnanki Vallah Kızlar Burda Hasta sana Abi Hasta Deli Olmuşlar sana ..... Klipleri Eksik Etme Hayatını Mutluluklar Ve bAşarılar dİLERİM .. dİĞER aRKadaşlar Msn Adresimi Ekleyebilirsiniz .. gultekin.harika@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yaaaa ben seher
sana ciddi
anlamda aşığım ne olacak sonum bilmiyorum allah aşkına bir cevap ver
unutulmayan_1990@hotmail.com internet adresim okuyorum lise sonda ailemde biliyor saa aşık olduğumu bana gülüyorlar
ben çok ciddiyim kimseyi sevmedim böyle delicesine
yaaa lütfen cevap ver bu arada belki sana göre küçük gelirim ama olsun 19 yaşındayım mersin silifkeliyim

Adsız dedi ki...

ben yusuf harputluyu seviyorum cunku askıma benziyor onu kımseye vermem kızlar adam olun almıyım pacanızı asaya yusuf harputlu benim ona göre o benim askım ve benim askımdan baska kimse benzemes yusuf harputluya yusuf harputlu seni seviyorum bu benim msn adres hala_seviyorum_3306

Adsız dedi ki...

slm yusuf abi sana bayılıyorum seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum ben urfadan gül msnm esmer_lady_63@hotmail.com kendine çok iyi bak seni seviyorum by

Adsız dedi ki...

yusuf seni çok seviyorum insan bu kadarmı yakışıklı olur senin büyük hayranınım sesine doyamıyorum seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum ne olur çok klip çek inan bana benim gibi kimse seni sevemez le le olmuyor senin şarkılarını dinleyince herşeyi unutuyorum adım handan (h.y)

bitlisli özuu dedi ki...

bitlisliler slm yusuf abi gercejk senı candabn cok sevıyoruz senın ıcın olume buıle gıderız senın o sarkılarını dınleyınce eskı gunlerım aklıma gelıyor hep ınan cok güzel alnbüm yapmıssın senı bıdaha bitlis tatvana bejklerız kartanasi--2008@hotmail.com istıyosan ekle abı şev baş 23 13

Adsız dedi ki...

slm ben bitlisin güroymak ilçesine bağlı günkırı beldesinden hüseyin yusuf harputluyu çok beğenerek dinliyoruz...bana ulaşmak isteyenler msnm mutsuz-ruzgar13@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yusuf h ben ayten sen benim aşkıma benziyon ikinizi çok sevıyorum seni bir hayran olarak sevıyorum

Adsız dedi ki...

selam abim erzurumdan engin seni cok seviyorum

Yusuf_Harputlu dedi ki...

merhaba can dostlarım hepinize en içten dileklerim ile tşk eder vede yorumlarınız için sonsuz sevgiler dilerim isteyen msn gelebilir açığım bütün can kardeşlerime msn : yusuf_hakan_23harputlu@hotmail.com

Yusuf_Harputlu dedi ki...

merhaba can kardeşlerim hepinize içten saygı vede saygılarımı iletiyorum buradan yorumlarınız için tşk ederim görüşmek dileğim ile msn : yusuf_hakan_23harputlu@hotmail.com

emine şeran dedi ki...

emine şeran mardin den yusuf ne olur şarkıların lütfen televizyon da da çıksın ne olur hele yaralı şarkısı içimi yakıyor ne olur televizyon dad ayayımlat ne olur seini seviyoruz maşallah seni yaratan rabime maşallahh