29 Aralık 2007 Cumartesi

Yusuf Harputlu - Yalanmış

9 yorum:

NİGAR dedi ki...

GEÇ DEĞİL BE SEVDİĞİM
SEN DELİ BEN DİVANEYİM
KEŞKE DEMEDEN HERŞEYE
SENİ BULABİLİRMİYİM???

SENİ ÇOOOOOOOK SEVEN HAYRANIN NİGAR......

Adsız dedi ki...

yusuf harputlu seni çok seviyoruz ferman abmide aynı şekilde onun şarkıları süpeeeeeeeeerrrrr ferman abi kaset ne zaman çıkıyo ya valla bekliyoz bak herkese slm lar ferman abi yengeye slm gülay a da hepinizi öpüyorum he bu arada kestele bekliyoruz konsere bizede uğrayın ha

metin dedi ki...

slm ben adanadan metin.herkes bana yusuf harbutlu ya benzedimi söylüyor gerçektende çok benziyorum.inanmasanız msn adresim bu...kaydedin ve göeün....eklips_plus@hotmail.de

Adsız dedi ki...

SENİ ÇOK BEYENİYORUM

Adsız dedi ki...

selamün aleyküm yusuf harputlu ben erzurumdan yagmur seninle gercekten cok tanısmak isterdım tabi benımkı olmayan duaya amın demek biliyorum ama seni gercekten bam baska seviyorum bı hayran gıbı degıl yanı lütfen eger bu msj okursanız bişey yazın...

Adsız dedi ki...

slm imparator ben urfadan sabri seni çok çoooook seviyoruz.birinci kasetinde gözyaşlarım geceleri durmadı bakalım ikinci kasetin ne zaman çıkıyor sabırsızlıkla bekliyoruz burdan hadi burdan herkese slm k.i.b

Adsız dedi ki...

ben adana ceyhandan gümsihan sizi çooooooooooook seviyorum programlarınızı kaçırmıyorum büyük zevkle sizi izliyorum.SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOK SEEEVVVVVVİİİİİİİİİYYYYYYYOOOOOOOORRRRRRRRRUUUUUUUMMMM

Adsız dedi ki...

yusuf Harputlu sanatçıların arasın da en iyisidr YUSUF HARPUTLUY,U ÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM SANATÇILARIN KRALI

Adsız dedi ki...

Yusuf Harputlu SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEEEEEEEEVVVVVİİYYYOOOOOOOOOOOORRRRRRRUUUUUUMMMMMMMMM